In januari hebben Manpower en Grow2Work contact gehad over de mogelijkheden voor werkzoekenden met een gehoorbeperking. Manpower heeft bij één van haar opdrachtgevers een aantal werkplekken beschikbaar gemaakt voor slechthorende kandidaten. Het betreft een pilot bij een bank waarbij de manager slechthorend is. De intentie is dat het een grotere groep gaat worden. Omdat er veel ingeregeld moet worden tijdens de pilot is ervoor gekozen stap voor stap dit traject op te zetten. Daarom is ervoor besloten te starten met mensen die niet afhankelijk is van gebarentaal. Vanzelfsprekend kunnen er bij overleggen gewoon gebruik gemaakt worden van bijv. schrijftolken.

Momenteel is de werklocatie nog in Hoofddorp en per oktober zullen zij verhuizen naar Amsterdam Slotervaart/Sloten.

De organisatie: Het is een fijne, warme club mensen, vrij informeel (wat je niet meteen verwacht bij een bank, geen stropdassen) en ze doen echt veel voor het goede gevoel voor zowel de klant als voor het eigen personeel, zoals vrijdagmiddagborrels in de eigen “kroeg” die zij hebben op kantoor. Ambitieus is heel belangrijk, de meeste groeien binnen 2 á 3 jaar door naar een andere functie binnen de organisatie.

Beoogde startdatum was 1 juli, dit is door te weinig reacties uitgesteld. Meld je dus snel bij Mark Leemrijse (Mark.Leemrijse@manpower.nl).

Over de functie:

Heb je meer inlevingsvermogen dan Oprah en komen al je vrienden naar je toe voor advies? Houd je ervan te helpen en iedereen blij te maken? Dan hebben wij een mooie functie voor jou!

Voor de afdeling Service van een bank in Hoofddorp zoeken wij enthousiaste, toegewijde, leergierige service medewerkers!

Wat ga jij doen?

Hier krijg je klanten van allerlei pluimage te spreken via e-mail, chat en social media. Zij nemen contact op met jou voor allerhande vragen en problemen. Je hebt een essentiële rol bij het realiseren wat het allerbelangrijkste is voor de opdrachtgever: een hoge klanttevredenheid.

Je krijgt een intensief trainingstraject, waarbij er ook toetsingsmomenten zijn. Op basis daarvan wordt besloten hoe de uiteindelijke selectie van nieuwe collega’s eruit komt te zien. Kortom: een mooie kans voor iemand met de juiste inzet!

Jij geeft alles

• Je ondersteunt de klant via al onze kanalen, via zowel e-mail, chat en social media.

• Je zet met alles wat je in je hebt je tanden in de meest gecompliceerde klantvragen- en problemen.

• Je vindt dat klanten de allerbeste service verdienen en bent bereid hiervoor tot het uiterste te gaan.

• Je staat stevig in je schoenen, windkracht 11 deert jou niet.

• Je denkt vanuit de klant om onze producten en processen zo klantvriendelijk mogelijk te maken.

• Je kunt je via diverse projectwerkzaamheden bemoeien met werkzaamheden op andere afdelingen, om de opdrachtgever steeds beter te maken.

Wij geven alles

• De mogelijkheid om onderdeel uit te kunnen maken van een nieuwe bank.

• Een flexibele, interessante en dynamische functie.

• Een goed (secundair) arbeidsvoorwaarden pakket.

• Een vrolijk, jong, dynamisch en (soms iets te) enthousiast team op een informele afdeling.

• Ruimte om je te ontwikkelen en alles uit jezelf te halen.

• Prima koffie en iedere dag vers fruit.

Jouw profiel

Kennis

• Je hebt minimaal HBO diploma, in welke richting dan ook

• Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in geschrift;

• WFT Basis is een pre. Heb je dit certificaat niet? Dan helpen wij hier uiteraard bij.

• Je bent bereid tot het behalen van gecertificeerde opleidingen.

Eigenschappen

• Je bent flexibel inzetbaar gedurende ons ‘service window’ (maandag t/m zondag van 8.00 tot 22.00 uur). Je bent fulltime (40 uur) beschikbaar.

• Je hebt uitstekende commerciële en communicatieve vaardigheden.

• Je bent kalm en raakt niet in paniek als het moeilijk wordt.

• Je bent oprecht betrokken bij het belang van de klant.

• Je bent ambitieus, heel ambitieus, je wilt jezelf verder ontwikkelen en uitdagen om intern door te groeien.

• Je bent klantvriendelijk en leergierig.

%d bloggers liken dit: